Klacht T-Mobile Mobiel: Toestel Functioneert Slecht en Geen Hulp van T-mobile
Details
De klacht
Beste mensen,Ik ben al jaren klant van T-Mobile, maar sindskort voel ik me genaaid en in de maling word genomen door de medewerkers, en vooral van de medewerkers op het forum. Ik heb een Galaxy S 2 en die functioneert niet zoals het hoort en soms geeft het toestel tekens waar ik soms bang van word, zoals hete accu en bruine streepjes op het scherm. en accu is snel leeg en heel erg heet soms zet ik mijn toestel uit om af te koelen.
Ik heb vaak contakt opgenomen met de T-Mobile klantenservice en die sturen mij naar Dynafix, maar die bedrijf daar heb ik slechte ervaring in het verkleden ook via T-Mobile moest ik 9 weken en plus zo een week erbij op een kappotte Nokia c3.
Ik vroeg T-Mobile of er geen andere oplossing is en krijg ik te horen dat er wat aan gedaan zou worden en alsnog krijg ik alleen mails om mijn toestel te sturen naar de Dynbafix, en dat wil ik niet en zelf die laten repareren willen ze niet vergoeden.
De oplossing
Ik wil een normale mobiele toestel die het wel doet en niet weer binnen twee maanden kappot gaat!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.