Klacht T-Mobile Mobiel: Toestel Functioneert Slecht en Geen Hulp van T-mobile

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 17893
Gebruiker
Miloud
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Beste mensen,
Ik ben al jaren klant van T-Mobile, maar sindskort voel ik me genaaid en in de maling word genomen door de medewerkers, en vooral van de medewerkers op het forum. Ik heb een Galaxy S 2 en die functioneert niet zoals het hoort en soms geeft het toestel tekens waar ik soms bang van word, zoals hete accu en bruine streepjes op het scherm. en accu is snel leeg en heel erg heet soms zet ik mijn toestel uit om af te koelen.
Ik heb vaak contakt opgenomen met de T-Mobile klantenservice en die sturen mij naar Dynafix, maar die bedrijf daar heb ik slechte ervaring in het verkleden ook via T-Mobile moest ik 9 weken en plus zo een week erbij op een kappotte Nokia c3.
Ik vroeg T-Mobile of er geen andere oplossing is en krijg ik te horen dat er wat aan gedaan zou worden en alsnog krijg ik alleen mails om mijn toestel te sturen naar de Dynbafix, en dat wil ik niet en zelf die laten repareren willen ze niet vergoeden.

De oplossing

Ik wil een normale mobiele toestel die het wel doet en niet weer binnen twee maanden kappot gaat!

6 reacties

  1. Auteur
    Miloud
    Datum
    Op het forum van T-Mobile proberen nu mijn reacties te negeren en te sluiten zodat er niemand dat leest of erop reageert doordat ik deze klacht daar ook heb gezet, nou het gaat heel erg goed zo te zien met de T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Jalloul, T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    Miloud
    Datum
    Bedankt voor je reactie, en ik hoop dat ik gebeld wordt
    Groet
  4. Auteur
    Miloud
    Datum
    Ik heb genoeg tijd om te wachten, en zolang wachten op een reactie van T-Mobile hebben meerderen klanten wel gewend...
  5. Auteur
    Miloud
    Datum
    Ik kan maar beter andere maatregelen nemen dan dit, daarom sluit ik deze klacht met de mededeling dat ik genoeg heb gewacht en T-Mobile nooit contact zal nemen met mij aangezien hun dat niks interreseert.
  6. Auteur
    Miloud
    Datum
    Waardeloos bedrijf die de klant niet respecteert en alleen om het geld gaat en mensen misleiden.
    Nooit Meer T-Mobile en dat GUN ik echt NIEMAND.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miloud
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen