Klacht T-Mobile Mobiel: Toestel wederom niet naar behoren gerepareerd/gefixed.

Klachtnummer
# 75489
Gebruiker
Marsha
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Met waterdichte toestel (Sony Experia Z1) foto's onder water mee gemaakt en beeldscherm deed het niet. Ter reparatie naar T-Mobile gebracht. Bij retour toestel laadde het toestel niet op. Weer naar T-Mobile shop gebracht. Vandaag toestel retour gekregen en blijkt een andere service provider (Vodafone) te zijn ingesteld. Gebeld met T-Mobile en zij melden om het toestel WEER nar T-Mobile shop te brengen. Mijn frustratie is groot, kunt u begrijpen. Al ruim anderhalf maand zonder toestel en geen vervangende toestel gekregen. 3 klachten: beeldscherm stuk, dan laadt het toestel niet op en dan verkeerde provider geinstalleerd.

De oplossing

(1) nieuw toestel en (2) teruggave van het reeds betaalde abonnement kosten tot het moment dat ik nieuw toestel heb (compensatie).

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Boedhram.Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Marsha
    Datum
    heb al contact gehad met tmobile en gereageerd naar mw. Pol.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Boedhram,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet, T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen