Opgelost door T-Mobile Mobiel: Totaal pakket

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 387508
Gebruiker
Annema83
Datum
8 reacties

Details

De klacht

T-mobile totaal voordeel is al ruim 3 maanden niet te gebruiken.
Daarbij is terug kijken onmogelijk en on demand werkt niet.
Daarbij valt geregeld de WiFi uit.
Na ruim 40 keer contact te hebben zouden ze terug bellen door een specialist binnen een week..... vreemd 3 weken verder geen contact.
Ook geen verdubbeling van internet en 7,50 korting.

Zeer slecht dit voel me goed bedonderd door deze maatschappij

De oplossing

Oplossen zoals jullie al vaker beloven, anders annuleren van contract met verdere verplichtingen!!

2643 ks 13

8 reacties

  1. Auteur
    Annema83
    Datum
    Nog steeds geen reactie wat een slechte service ..🤬😭
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile



  3. Auteur
    Annema83
    Datum
    Mooie woorden weinig daden!!!!
    Na het bericht nog steeds niemand die contact op neemt.
    Zal Rader wel benaderen want oplossen kent T-mobile niet.
    Wat een slechte service naar klanten toe🤬
  4. Auteur
    Annema83
    Datum
    Gaan jullie ooit nog reageren????🤬🤬
  5. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Annema,
    Ik heb zojuist telefonisch contact met u gehad en kom er begin volgende week bij u op terug.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  6. Auteur
    Annema83
    Datum
    Eindelijk maar dan toch contact en nu erg benieuwd wat de oplossing gaat worden...
  7. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Annema,
    Ik heb telefonisch contact met u gehad en u toegezegd dat u kosteloos uw contract mag ontbinden. Na de overstap op 25 oktober 2019 zal ik een eventuele afkoopsom kwijtschelden. Ik wil u vriendelijk vragen deze melding af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  8. Auteur
    Annema83
    Datum
    Wordt opgelost en heb schriftelijke en persoonlijke toezegging gehad

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annema83
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kosteloos wordt het pakket opgezegd, dit is mondeling en schriftelijk toegezegd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen