Klacht T-Mobile Mobiel: Treurige klantenservice

# 420037
KruissenB

Slechtste klantervaring ooit. Ik betaal elke maand voor acceptgiro welke ik nog nooit heb ontvangen. De kosten hier van lopen in totaal bijna tegen de €70,- . Nu ik hier achter ben gekomen heb ik gevraagd om een creditering hiervan aangezien de zender verantwoordelijk is voor een juiste aflevering van deze post. Van de medewerker krijg ik simpelweg te horen dat ik maar contact op moet nemen met Postnl en dat ik naar mn centen kan fluiten. Diefstal en een belachelijke service voor een vaste klant die 3 abonnementen heeft lopen! Heel erg teleurgesteld in T-mobile!

Ik wil mijn geld wat ik heb betaald voor acceptgiro's die nooit ontvangen zijn terug en ik wil excuses van de medewerker die mij ontzettend slecht geholpen heeft. Ik zal haar naam niet publiekelijk noemen maar ik vind het schandalig.

Ik wacht nog..
    Beste meneer Kruissen,
    Wij hebben elkaar gesproken en u heeft het probleem aan mij uitgelegd. Ik ga hiermee aan de slag en zal u uiterlijk over 1 week informeren.

KruissenB
    Bedankt, ik wacht het af.
    Beste meneer Kruissen,

Uw klacht is nog in behandeling. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

Beste meneer Kruissen,

Uw klacht is nog in behandeling. Ik kon u vandaag telefonisch niet bereiken en zal op korte termijn nogmaals contact met u opnemen.

Beste meneer Kruissen,

Uw klacht is nog in behandeling. Ik plaats deze melding om te voorkomen dat deze melding op Klachtenkompas wordt afgesloten.

Klantenservice T-Mobile

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?