Klacht T-Mobile Mobiel: Uiterste betaal datum eerder dan dat de brief uberhaupt wordt opgestuurd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 257893
Gebruiker
ConsumentND
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg facturen die later verstuurd worden dan de uiterste betaaldatum!
Ik heb vandaag 4-4-17 een brief ontvangen die 3-4-17 is verzonden met daarin dat ik de factuur voor 01-04-17 moet betalen en dat er anders €15 euro bij komt!! Dit was vorige maand ookal het geval! Klantenservice 'kan niets voor mij betekenen' verwees me door naar de shop. T-mobile utrecht met de meest brutale manager ooit ,vroeg mij nadat ik mijn verhaal had gedaan,'wat wil je nou?'. Na 45min doordrammen kon ik het bedrag daar betalen zonder extra kosten, maar mevrouw wou mij daar geen bewijs van meegeven. Kreeg niet eens een simpele sorry! MENSEN SLUIT NIETS AF BIJ TMOBILE!!!! Brutaal personeel, totaaaaaal geen kennis van consumentenrecht en belazeren je !!!

De oplossing

Het gehele bedrag terug! Hoe kun je nou een factuur opsturen met een eerdere uiterste betaal datum voor dat je de brief opstuurd?? Wat voor mbo niveau 1 mensen hebben zij in dienst?

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw [naam verwijderd door moderator],

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd met verdere uitleg. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ConsumentND
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen excuses ontvangen van de brutale manager en een vage redenering voor de facturen. Ik kan niet wachten tot het contract verloopt, ik stap meteen over naar de concurrent
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen