Opgelost door T-Mobile Mobiel: Valse reclame.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 452348
Gebruiker
WK1989R
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Er word geadverteerd dat ik een gratis koptelefoon zou krijgen bij mijn mobiele telefoon twv €229. Maar achteraf kom je er achter dat het niet geld voor de kleur die ik heb gekozen, terwijl het bij hun wel op de site staat dat je de koptelefoon er bij krijgt.

De oplossing

Ik wil mijn koptelefoon krijgen waar ik recht op heb op een financiele vergoeding twv het bedrag dat de koptelefoon waard is.

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Kluitenberg
    Naar aanleiding van uw melding heb ik u een oplossing kunnen bieden waar u tevreden mee bent. Ik wil u vriendelijk vragen de melding hier af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    WK1989R
    Datum
    Beste T-Mobile,

    Ik wil jullie graag bedanken voor de aangeboden oplossing waar ik mee akkoord ben gegaan maar ik wil deze melding graag nog even open laten staan tot dat ik de email hebt ontvangen waar het zwart op wit staat zoals vermeld werd.

    Met vriendelijke groet,
    Wesley
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Kluitenberg,

    Ik heb u een e-mail gestuurd ter bevestiging van wat we hadden afgesproken.
    Ik wil u vriendelijk vragen deze melding af te sluiten.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  5. Auteur
    WK1989R
    Datum
    Beste T-Mobile,

    Hartelijk dank voor de service,
    Mvg,
    Wesley

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WK1989R
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen