Opgelost door T-Mobile Mobiel: Vast aan 2 jarig contract voor Huawei data-stick?!

Datastick-contract

Vorig jaar heb ik telefonisch een contract genomen voor een Huawei data-stick (Dongel) om te gebruiken in mijn laptop.
Toen ook direct gevraagd of ik dit tijdig/maandelijks kon stopzetten, omdat ik de data-stick een paar maanden per jaar niet hoef te gebruiken, Dit werd toegezegd door betreffende T-Mobile medewerker. Nu bel ik vandaag om het abonnement (tijdelijk) stop te zetten, maar blijk ik een 2 jarig contract te hebben en kan het dus NIET voor 2020 stopzetten, maar moet wel 22 Euro per maand blijven betalen terwijl ik het niet gebruik! Kan dit zomaar zonder contract/handtekening?

Ik heb geen enkel document van dit contract en zou dit graag aangepast/opgelost zien, daar ik nu tot 2020 moet blijven betalen!

T-Mobile Mobiel

Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile Mobiel
    Beste meneer/mevrouw,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Datastick-contract
    Mijn klacht is zeer keurig opgelost door T-mobile!

Datastick-contract

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?