Klacht T-Mobile Mobiel: Vast aan mijn sim-only contract

Klaasjanvan till

Eind maart heb ik een sim-only abonnement afgesloten met T-Mobile. Via een chat die ik had met een verkoopadviseur, werd gezegd dat ik na 3 maanden, een nieuw abonnement met toestel kon afsluiten. Uit haar woorden maakte ik op dat mijn sim-only abonnement dan teniet zou worden gedaan. Ik heb van deze chat een kopie in pdf formaat.
Nu ik een nieuw abonnement met toestel wil blijkt dat dit kan maar dat de resterende 8 maanden van mijn sim-only er bij opgeteld worden, dus 2 jaar en 8 maand.
In de winkel verwezen ze mij naar de klantenservice, de klantenservice adviseerde mij om de chat naar documenten@t-mobile.nl te sturen. Geen reactie op gehad. Gisteren gebeld, zou vandaag teruggebeld worden, is niet gebeurd. Net zelf gebeld, kreeg 1000 maal excuses en begrip, maar geen oplossing. Onbegrijpelijk, ik wil gewoon klant blijven, jullie lichten mij verkeerd in maar jullie komen niet met een oplossing. Ik wilde mijn abonnement opzeggen, jullie antwoord .. daar wordt u over teruggebeld.

Een nieuw abonnement met toestel. Sony Z3 compact, 500 mb 120 minuten a 24,50 per maand, geen bijkomende kosten. Het abonnement gaat nu in en het sim-only contract wordt teniet gedaan.

T-Mobile
    Geachte heer van Till,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte heer van Till,
    Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    Klaasjanvan till
    Uiteindelijk kreeg ik wat ik wilde, maar daar moest ik meerdere wegen voor bewandelen. Dit had gelijk verholpen kunnen worden, nu hou ik er toch een beetje een nare smaak aan over.

Klaasjanvan till

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?