Opgelost door T-Mobile Mobiel: veel geld verloren door 5511-Netsmart-300

Hallo,
ik heb over de maanden veel geld moeten betalen aan mijn telefoon rekening. ik heb hier laatst ook meldingen over gemaakt. veel medewerkers van T-Mobile gesproken. ik werd merendeels aan het lijntje gehouden. ik moest een brief opsturen en dit heb ik gedaan. tot twee keer toe, blijkbaar niet aangekomen, zodra de laatste brief was opgestuurd had ik gebeld naar T-Mobile of deze was aangekomen, niet gelijk daarna maar twee dagen later. ook niet aangekomen, daarna werd er verteld dat dit ook per email kon.... al was dat veel eerder gezegd had dat niet hoeven gebeuren. algoed ik heb dus een email gestuurd en deze kwam ook niet aan. weer opgebeld, ja u heeft niet het goede email adres gekregen. dus twee andere geprobeerd en na 2 keer werkte het. ik zou na 15 dagen opgebeld worden en dit is nog steeds niet gebeurt.. alles is geblokkeerd van deze service. maar de gang van zaken is TRIEST

Ik wil al mijn geld terug. aangezien ik geen flauw benul heb waar dit vandaan komt. er word tegen me gezegd dat dit van online spelletjes afkomt terwijl ik geen eens online spelletjes speel... ook wil ik dat in het vervolg naar andere mensen met dit probleem dat deze goed en snel worden geholpen en niet aan het lijntje worden gehouden want dit is verre van behulpzaam!

T-Mobile
    Beste meneer/mevrouwT-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
    Quentin
    na lang wachten hebben we contact gehad en is dit netjes afgehandelt verder.

Quentin

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?