Klacht T-Mobile Mobiel: Veel te hoge rekening

Klachtnummer
# 79944
Gebruiker
jose
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik had vorige maand een rekening van 40 euro, en nu haast 100 euro meer! Terwijl mijn belgedrag of verbruik niet veranderd is.
Ik heb een all in abonnement, dus schrik hier heel erg van!
Graag wil ik hier uitleg over, want ik heb net gebeld met de klantenservice en die kunnen mij niet verder helpen.
Met vriendelijke groet,

Jose de wijk.

De oplossing

Ik wil graag uitleg en mijn normale maandbedrag betalen!

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste menvrouw De Wijk,
    Kunt u aangeven om welk mobiel nummer of klantnummer het gaat? Wij hebben deze informatie nodig om u verder te kunnen helpen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw De Wijk,
    Ik heb u vandaag geprobeerd u telefonisch te bereiken. Heaals is dit niet gelukt. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw Van Wijk,
    Ik heb telefonisch contact met u gehad en van u gehoord dat uw probleem geen betrekking had op een T-Mobile abonnement.
    Ik wil u daarom vriendelijk vragen uw melding op klachtenkompas af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen