Opgelost door T-Mobile Mobiel: verbinding valt heel vaak weg en mobiel internet wordt slechter

BT

Mijn klacht over t mobile bestond er in dat ik als trouwe klant misplaatst vertrouwen had in het advies van een medewerker. En dat ik in de shop als telefoonleek belazerd ben omdat ik een oud toestel kreeg bij een nieuw 2 jarig abonnement. Het voordeel van t mobile vond ik tot nog toe altijd, dat het netwerk in ieder geval meestal perfect was. Dat is dan een punt voor t-mobile waardoor ik het minder erg vind dat ik (te) veel betaalt. Helaas heb ik de laatste tijd te vaak dat tijdens dat ik bel, de verbinding wegvalt. De streepjes bovenin het toestel die netwerksterkte weergeven zijn dan ook ineens weg. In deze week met een sterfgeval in de familie en een geboorte in onze vriendenkring meer dan vervelend. Ik maak ook steeds vaker noodgedwongen gebruik van wifi omdat mobiel internet niet werkt ondanks dat ik nog genoeg mb's (ruim 400) te benutten heb volgens mijn t-mobile. Wat ik zelf doe om mijn klacht op te lossen is mijn telefoon regelmatig opnieuw opstarten.

T-mobile neem alstublieft mijn klacht serieus. Mijn abonnement duurt nog tot eind januari 2016 en ik betaal maandelijks 28 euro voor 90 belminuten en 500 mb internetdata. Dat is te duur, maar mag ik dan op zijn minst goed kunnen bellen en internet kunnen gebruiken? Wat ik wil is waar voor mijn geld.

T-Mobile
    Beste heer,T-Mobile is reeds een onderzoek gestart naar aanleiding van uw klacht.
    T-Mobile zal zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie geven.
    Hiervoor zal u telefonisch worden benaderd. Ervaring leert dat dit prettiger communiceert en T-Mobile uw eventuele nieuw ontstane vragen meteen kan beantwoorden.
    T-Mobile Klantenservice

BT

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?