Klacht T-Mobile Mobiel: Verdubbeling maandkosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96798
Gebruiker
Ron
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In juni 2012 is mijn abonnement voor toestel Sony Xperia P en 250 belminuten en 500 MB ingegaan. Daarvoor betaalde ik recent nog € 25,40 per maand. Redelijk aan de prijs, maar ik had nog niet gekeken naar een verlenging met een nieuw toestel. Nu blijkt dat vanaf december 2014 er ineens € 53,91 is afgeschreven. Na meerdere malen bellen met de klantenservice (men had geen werkend systeem) wordt gemeld dat T-Mobile geen bericht stuurt bij afloop van kortingsperiode. Dus ik zit vast aan de hoge kosten. Er wordt geen alternatief geboden. Fijne service van deze club.

De oplossing

Mijn inzet is het teveel betaalde geld terug. Als T-Mobile met een goed alternatief was gekomen had ik verleging van het cotract zeker overwogen. Nu is alle vertrouwen weg.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Juch,
    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Ron
    Datum
    Vandaag contact gehad met T-Mobile. Het wijzigen van de incasso communiceert T-Mobile nooit met klanten. De persoon die de klacht moet oplossen geeft aan dat ik blij moet zijn omdat ik maanden onterecht korting zou hebben gehad. Dus afgelopen maanden ruim € 53 per maand betaald voor een paar bel minuten. Schandalig. Het leukste komt nog. Ik geef aan dat ik wil blijven als er een goed voorstel wordt gedaan. Voor verlenging moet ik bij iemand anders zijn. Kortom van het kastje naar de muur.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen