Opgelost door T-Mobile Mobiel: Verdwenen belminuten

Kuvasz

Afgelopen week controleerde ik met behulp van Wifi "mij T-Mobile" app om te kijken wat de status is van mijn tegoeden. Nu heb ik een abbo van 2000MB en 300 belminuten per maand. Blijkt bij het opvragen van de tegoeden dat ik nog 2000MB heb en maar 298 minuten. Nu zou dat op zich niets vreemds zijn, alleen als je midden op de Atlantische Oceaan zit wel. Ik ben zeevarende van beroep en ben 12 januari naar zee gegaan. Sinds die tijd heeft mijn telefoon in "vliegtuigstand" gestaan (op zee staan er geen GSM masten) en ben vandaag (9 feb) terug gekomen. Al deze tijd heb ik op de Atlantische Oceaan gezeten en ben dus niet in de mogelijkheid geweest om te bellen via het GSM netwerk. Maar toch zijn er (maar) 2 minuten afgeschreven. Het gaat niet om de 2 minuten natuurlijk, maar om het idee erachter.Ik heb hier vandaag met binnenkomst direct over gebeld en kreeg te horen dat er toch gebeld was met mijn sim-kaart.

Ik wil graag weten hoe dit mogelijk is. De klantenservice medewerkster houd voet bij stuk dat "het systeem" niet liegt en ik weet toch echt zeker dat ik de afgelopen weken aan boord van een schip heb gezeten met letterlijk honderden (zee)mijlen water om mijn heen.

Ook wil ik graag weten waarom er zo stug wordt gedaan tegen klanten. Ik kan aantonen dat ik hier aan boord was en dat ik niet inde buurt van land ben geweest. Daar in tegen heeft T-Mobile dit (nog) niet gedaan.

T-Mobile
    Geachte heer Dekkers,
    Wij hebben u vandaag telefonisch een uitleg gegeven.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte heer Dekkers,
    Wij hebben u vandaag telefonisch een uitleg gegeven.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice
    Kuvasz
    T mobile vertelde mij dat de App van hun slechts indicatief is. Nadat T-mobile nogmaals mijn telefoon gegevens had bekeken bleek dat ik vlak voor mijn vertrek naar zee 2 nummers had gebeld die verantwoordelijk waren voor de verdwenen minuten. Ook kan ik u vertellen dat ik nu een stuk vriendelijker te woord ben gestaan met ook een wat heldere uitleg erbij ;)

Kuvasz

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?