Klacht T-Mobile Mobiel: verkeerd adres

Moeder van 3

Sinds november al 10 aanmaningen ontvangen van een persoon die 3 telefoonabonnementen heeft afgesloten onder mijn adres. Ook mijn buurvrouw ontving deze brieven, Allen onder buitenlandse namen, O. Nazem Hossein en mijn buurvrouw voor een Mohammed.
Al 2 x met T-mobile gebeld. Ze schrikken ervan en zeggen het adres via my T-mobile te wijzingen.... nee ik ben geen klant. Jullie moeten dit wijzigen. Op de klantenservice weten ze niet hoe ze hier mee om moeten gaan en een adres kunnen ze niet zomaar veranderen maar dus ook niet noteren dat hier geen aanmaningen naar toe moeten. Nou er wordt een notitie gemaakt en vervolgens stromen de aanmaningen binnen. Ik stuur ze iedere keer retour maar het heeft geen enkele zin.
Ik zie dat ik niet de enige ben, Maar hoe kan je in godsnaam telefoonabonnementen afsluiten met valse gegevens, zal ons niet lukken hoor.

Het adres na gaan van deze personen die dit doen.
Noteren dat dit adres niet bij deze persoon hoort zodat ik niet de last van dit heb en de kosten die ik maak als ik 10 minuten in de wacht hangt.

T-Mobile Mobiel
    Beste mevr. van Duijn

Bedankt voor het prettige gesprek.
    De nodige acties zijn ondernomen om geen post meer bij u te laten bezorgen t.n.v. deze persoon.

Fijne dag gewenst.
    M.v.g. Vincent
    Klantenservice T-Mobile
    Moeder van 3
    Bedankt voor de actie die u er op onderneemt
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn de klacht te beoordelen en te sluiten? Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?