Opgelost door T-Mobile Mobiel: verkeerde abonnementsgeld wordt berekend

content Opgelost
PvdPol

Heb een T-Mobile abonnement afgesloten voor 16 euro en zonder afsluitkosten.
Activeren abonnement ging super snel, net als de levering van de simkaart. Dit kostte me overigens wel 9,95 extra als ik de simkaart de volgende dag wilde laten bezorgen maar daar kwam ik pas achter toen ik een afspraak moest maken met de partij die de simkaart bezorgde.

Eerste factuur staat helaas geen enkel bedrag op dat klopt:

abonnementsgeld € 22,49
Korting € 3,99 (maakt dus geen 16 euro zoals overeengekomen)
Kosten voor papieren factuur € 2,54 (heb ik niet om gevraagd)
Aansluitkosten € 20,-

Hierover telefonisch contact gehad, het werd allemaal in orde gemaakt
Week later nog geen creditnota ontvangen, nogmaals telefonisch contact opgenomen, aansluitkosten worden gecrediteerd en ik ontvang in de toekomst geen papierfactuur meer. DDe € 2,54 is niet gecrediteerd maar dat wordt als nog in orde gemaakt. De korting op het abonnementsgeld kan niet gewijzigd worden want er staat in de overeenkomst geen abonnementsgeld. Bijzonder vreemd natuurlijk dat er in een overeenkomst geen bedrag vermeld staat maar goed ik heb wel een bevestiging ontvangen waarin het juiste abonnementsbedrag vermeld staat.

Om het juiste abonnementsgeld gefactureerd te krijgen moet ik via de website een formulier indienen, rechtstreeks mailen met de bevestiging die ik gekregen heb van T-Mobile kan niet. Binnen 6 dagen zou ik een reactie krijgen.

Inmiddels 12 dagen later nog steeds geen reactie. Weer telefonisch contact opgenomen. Ik kan niet geholpen worden, moet weer een formulier via de website invullen.

Dat is toch raar, in de overeenkomst geen bedrag en fatsoenlijk mailen met een telecomprovider kan niet eens.

Excuses en aanpassing van het abonnementsgeld en creditnota met terugwerkende kracht.

T-Mobile
    Goedemiddag Meneer van der Pol.
    Ik lees dat uw klacht door 1 van onze medewerkers is afgehandeld.
    Mocht u nog vragen hebben dan mag u hier reageren.

M.v.g. Klantenservice T-Mobile

PvdPol
Verrekening met terugwerkende kracht en 2,50 extra korting

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?