Opgelost door T-Mobile Mobiel: verkeerde afhandeling klachten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86791
Gebruiker
noortje
Datum
5 reacties

Details

De klacht

In de shop in Venlo werd samsung x-cover 2 aangeraden, deze zou tegen een stootje kunnen. Na een maand gebruik viel de gsm regelmatig uit. Teru naar de winkel, gsm werd opgestuurd en 2 weken later kon ik een "nieuwe"ophalen. Een paar maanden later een klein stootje en het beeldscherm gebarsten. Weer terug naar Venlo, weer opgestuurd en kreeg mail dat hij niet meer te repaperen was en de shop in Venlo zei dat ik 233 euro kon betalen voor een nieuwe. Dat gedaan omdat mijn abonnement nog 1,5 jaar loopt. Ik kreeg echter een gerefurbished toestel waarvan de toets bleef hangen en de batterij binnen een paar uur leeg was. Dus weer de telefoon op laten sturen en twee weken later kreeg ik mijn eigen toestel (zonder barst in het scherm dit keer) terug.
2 weken later bleek er opeens 228 euro van mijn rekening te zijn geschreven door
T-mobile, na telefonisch contact bleek dit voor reparatie te zijn. Ik heb dus 460 betaald om mijn eigen gsm weer terug te krijgen!

De oplossing

Graag zou ik die 233 euro voor die "nieuwe" telefoon terug willen en een excuus voor de gelede schade en ellende.

5 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw De Jong,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    noortje
    Datum
    Tot op heden heb ik nog geen reactie gehad!
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw De Jong, Wij hebben telefonisch contact gehad en uw klacht deels al kunnen afhandelen. Uw overige vraag zal door een andere afdeling afgehandeld worden. We zijn er druk mee bezig dit voor u uit te zoeken.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw De Jong, Vandaag heeft u contact gehad met een medewerker van T-Mobile. Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  5. Auteur
    noortje
    Datum
    Klacht is afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
noortje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?