Opgelost door T-Mobile Mobiel: Verleningingen ongedaan maken en speaker ontvangen

content Opgelost
P. Bierhuizen

In een notendop: 3 telefoonabonnementen verlengt in een winkel van T-Mobile, omdat anders onze kortingen - volgens de medewerkers van de winkel - zouden vervallen. Ook zouden we een speaker krijgen (black Friday deal).

De abonnementen hadden helemaal niet verlengt hoeven worden, want de kortingen zouden helemaal niet vervallen bleek bij navraag bij T-Mobile. Scoren om een uitje te winnen was in de winkel belangrijker dan goede voorlichting geven aan de klant.

Hierop wilde ik de verlengingen ongedaan maken. Er is gezegd dat het is gedaan, maar de sms'jes en factuur laten anders zien. Ook de speaker nog steeds niet ontvangen.

Klantenservice belt na herhaaldelijke klachten niet terug.

- De verlenging die telefonisch al ongedaan gemaakt zou zijn, ook echt ongedaan maken
- De toegezegde speaker deze week ontvangen
- Vergoeding voor de tijd en negatieve energie die deze hele situatie mij kost.

P. Bierhuizen
    tot op heden heeft T-Mobile niet gereageerd. jammer dat het zo moet lopen. ik heb ze inmiddels een brief gestuurd met een ruimere uitleg van alles wat er fout is gegaan, maar ze zeggen dat ze daar binnen 30 dagen (30 !!) op reageren. Wat een onzin en wat een termijn. Wat een bagger service.
    T-Mobile Mobiel
    Beste mevr. Lindt.
    Bedankt voor het gesprek.
    Zoals aangegeven mag u de klacht sluiten. Ik zal de beoordeling met Bert-Jan delen.
    Tevens heb ik nog een actie uitgezet waarover ik u een e-mail zodra ik een toelichting heb op de manier van het benaderen van de klant voor een contractverlenging

M.v.g. Vincent
    Klantenservice T-Mobile
    P. Bierhuizen
    Klacht is naar tevredenheid opgelost.

P. Bierhuizen
ik mis een 'neutraal' gezichtje. Feit is dat T-Mobile de klacht wel heeft opgelost, maar dat het heel lang duurt en je altijd heel vaak moet bellen en boze brieven met de dreiging van rechtsmaatregelen moet sturen voordat er iemand iets gaan doen. Dat zou veel beter kunnen.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?