Opgelost door T-Mobile Mobiel: Verschillende aansluitkosten hanteren voor het zelfde product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 278610
Gebruiker
C. Kruijt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een tijd geleden de vraag via een reactieformulier gesteld aan T-mobile waarom de aansluitkosten voor een Go sim only abonnement 25 euro is en voor een basis sim only 15 euro kost. Waar zit dat verschil in en waar bestaan nu eigelijk de aansluitkosten uit.
Probeer de afgelopen dagen nogmaals contact te leggen met T-mobile maar de klantenservice is moeilijk te bereiken

De oplossing

De doorberekende kosten voor de door mij afgesloten abonnementen de verlagen naar 15 euro.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Kruijt,

    Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. Kruijt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben blij eindelijk iemand gesproken te hebben en heb een goede uitleg gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen