Klacht T-Mobile Mobiel: vervallen beltegoed

Klachtnummer
# 144441
Gebruiker
D.A. de Graaf
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een smsje ontvangen , dat mijn abonnement wordt omgezet naar stel samen.
Hierbij komt mijn beltegoed (ruim 200,00 euro) echter te vervallen.
Dit is uiteraard niet acceptabel. In feite een vorm van diefstal.
Overigens: ik zou ook nog een brief of e-mail over dit verhaal moeten hebben ontvangen,
maar dit is niet het geval!
Tmobile zal met een beter voorstel moeten komen, anders zal ik toch mijn rechtsbijstandsverzekering in moeten schakelen.

De oplossing

Vergoeding van het beltegoed.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste heer De Graaf,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niets anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    D.A. de Graaf
    Datum
    Het beltegoed is door mij betaald en opgebouwd.
    U kan niet zomaar dit laten vervallen.
    Indien geen betere oplossing komt, dan zal ik zeker
    verdere stappen ondernemen m.b.v. mijn rechtsbijstandsverzekering.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer De Graaf,

    wij begrijpen dat u niet het gewenste antwoord heeft ontvangen, Helaas kunnen wij u niets anders berichten,

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen