Klacht T-Mobile Mobiel: vervallen van beltegoed bij nieuw abonament, geen overzich internet gedrag

o.grader

Ik ben onaangenaam verrast dat na alle jaren van doorlopend beltegoed over de maanden bij Ben en T mobile, dat het nu ineens weg is. Daar ben ik niet op gewezen bij het nieuwe contract. Ik heb er nog op gewezen dat ik meestal beltegoed over heb en dat ik aan 100 minuten genoeg had. Toch 150 minuten in de maag gesplitst gekregen.
En mijn internet gebruik was ook ineens midden in de maand bij de limiet, voorheen was dat nooit zo. Een gespecificeerd overzicht is niet te verkrijgen.
In de winkel ben ik best goed geholpen, maar dit is toch weer een instinker. Bah, wat een teleur stelling. Ga maar snel met Nelie Kroes mailen.
Hoogachtend,
Oncko Grader

Wil de belminuten houden waar ik recht op heb, tenslotte zijn ze al betaald!
Wil gedetailleerd mobiel internet kunnen checken als ik daar om vraag.

T-Mobile
    Beste heer Grader,Dank u wel voor uw klacht. Wij hebben deze in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte heer Grader,Telefonisch zijn wij tot een oplossing gekomen. Wij vragen u vriendelijk om de melding op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
    o.grader
    Wat eerst via de eigen contact site van T Mobile niet lukte, ging wel via dit kanaal; ik werd door T Mobile service gebeld.
    Dat werd een prettig gesprek en hoewel ik mijn belminuten tegoed niet terug heb zijn we het wel eens geworden, daarvoor mijn dank.
    Blijft staan dat betaalde belminuten niet meenemen is net zoiets als de parkeergarage waar je voor het volgende uur moet betalen, terwijl je eerder weggaat. Da's 2x vangen!
    T-Mobile
    Geachte heer Grader, Dank u wel voor uw feedback. Uw opmerking wordt zeer op waarde geschat en wordt meegenomen bij evaluaties met de betrokken afdelingen. Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?