Opgelost door T-Mobile Mobiel: Vervangend toestel kapot

Sharon

Met mijn sony xperia S had ik het probleem dat ik niet gebeld kon worden op willekeurige momenten, ik ontving ook geen bericht van gemiste oproepen. Ik heb veel dingen geprobeerd, het zou aan de simkaart kunnen liggen of de dekking was niet goed. Uiteindelijk dan toch maar de telefoon weggebracht naar de winkel waar deze ter reparatie opgestuurd werd. Vervolgens ontving ik een vervangend tweedehands toestel thuis, de mijne had een probleem met het moederboard en kon niet gemaakt worden. Deze 'nieuwe' telefoon is echter niet goed, hij begon bij de eerste keer opstarten al te flikkeren en viel vervolgens om de haverklap uit. Uiteindelijk deed hij het helemaal niet meer en kon ik alweer naar de winkel toe. Hier hebben ze de telefoon opgestuurd, ik kan nu dus weer tot 15 werkdagen wachten. Ik vind het eerlijk gezegd geen service dat mij een tweedehands telefoon wordt gestuurd die het niet eens doet, ik betaal gewoon voor mijn abonnement en wil nu eindelijk wel eens een telefoon die werkt

Ik wil graag een fatsoenlijke telefoon die gewoon werkt en ga er niet mee akkoord dat mij weer een tweedehands telefoon opgestuurd wordt waar ik ook nog eens weer op moet wachten, terwijl dat het opsturen van een niet werkende telefoon mijns inziens toch echt jullie fout is.

T-Mobile
    Beste mevrouw,T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    Sharon
    U kunt mij morgen (woensdag 10 december) na 16:00 bereiken.Met vriendelijke groet,
    Beste mevrouw,
    Zou het mogelijk zijn om u maandag te bellen voor 16.30 uur? Met vriendelijke groeten,
    Sharon
    Ik ben maandag tussen 10:00 en 13:00 bereikbaar.
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
    Opgelost

Sharon

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?