Opgelost door T-Mobile Mobiel: Vervangende simcard, wel beloofd, maar nooit geleverd

content Opgelost
Eric Schoemans

Op zondagochtend rond 01.00 uur is mijn telefoon gestolen.
Op advies vervolgens de simcard geblokkeerd, en op 30 april een vervangend exemplaar aangevraagd. Ik zou binnen 3 werkdagen een vervangende simcard thuiskrijgen, maar dat gebeurde niet. Op 4 mei gebeld met t-mobile, het hele verhaal weer uitgelegd, en weer kreeg ik te horen dat het allemaal goed zou komen. Op 8 mei nog steeds geen simcard ontvangen, dus wéér gebeld.
Ineens bleek het nodig om de blokkering op mijn oude gestolen simcard op te heffen ( ?? ) en ik ontvang ook twee mailtjes dat de aanvraag van een nieuwe simcard (weer) is mislukt.
HIerdoor ben ik nu dus al sinds 29 april niet meer bereikbaar, en is de simcard gewoon te gebruiken door de persoon die mijn telefoon heeft gestolen.
Dit kan zo niet!

Oude simcard blokkeren, en mij ZSM voorzien van de op 30 april beloofde vervangende simcard met hetzelfde nummer als de oude simcard, en mij niet langer van het kastje naar de muur sturen!
Een schadevergoeding voor de tijd dat ik door toedoen van t-mobile NIET bereikbaar ben geweest zou ook op zijn plaats zijn.

T-Mobile Mobiel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Eric Schoemans
    Vandaag, tot mijn niet geringe verbazing en opluchting, een simcard ontvangen van t-mobile.. Hopelijk is het hiermee klaar.
    Heeft wel erg erg lang geduurd, ondanks beloften.
    Maar goed.

Eric Schoemans
Uiteindelijk is de simcard geleverd.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?