Klacht T-Mobile Mobiel: Verzekering telefoon toestel wijst klacht 2 minuten na telefonische melding via automatisch gegenereerd bericht af.

Egbertv

Ik heb mijn telefoon toestel via t mobile verzekerd bij DYNASURE. Op 19 dec om 14:24 heb ik de claim telefonisch ingediend . Om 14:29 beëindig ik het gesprek. Om 14:31 tref ik een email aan waarin de claim wordt afgewezen. Dit is duidelijk een automatisch gegenereerd antwoord zonder dat enige beoordeling heeft plaatsgevonden. De schade betrof een gebroken scherm als gevolg van een val.

Fatsoenlijke beoordeling van de claim.

T-Mobile
    Beste meneer Vennik, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste meneer Vennik, Ik heb geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. Kunt u aangeven wanneer u bereikbaar bent op uw mobiele nummer 0681951339?
    Met vriendelijke groeten,
    T-Mobile Klantenservice BV
    Geachte heer Vennik,
    Graag wil ik reageren op uw klacht die u heeft ingediend via Klachtenkomas , de site van de Consumentenbond.
    Ik heb begrepen dat u uw toestel hebt verzekerd bij ACE Verzekeringen aangesloten via T-Mobile en hier een claim heeft ingediend. Dit is gelopen via Dynasure die telefoongesprekken afhandeld namens ACE Verzekeringen. U bent het niet eens met de manier waarop uw claim door dit bedrijf is afgewezen.
    Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent met de manier waarop dit is gebeurd. Helaas kunnen wij aan de beslissing die is genomen met betrekking tot uw claim niets wijzigen. ACE is een zelfstandig opererend bedrijf met eigen specifieke algemene voorwaarden en een eigen manier van werken.
    U kunt uw klacht indienen bij ACE conform de klachtenprocedure van ACE. Het telefoonnummer van ACE Insurance is: 03 4846 2813
    E-mail: acecomplaints@insurance-service.eu.
    Verder vragen wij u vriendelijk om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten.
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?