Klacht T-Mobile Mobiel: via de telefoon beloofd dat de mb verderdelers mee gingen naar mijn nieuwe abonnement

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 350893
Gebruiker
lesliegrun
Datum
3 reacties

Details

De klacht

t-mobile heeft mij telefonisch benaderd om mijn abonnement te verlengen
ik zou dezelfde abonnement krijgen met alleen meer mb`s met kortingen
zou ik ongeveer op de zelfde kosten uit komen bij mijn vorige abonnement
had ik 2 mb verdelers ik had aan de telefoon gevraagd of ik deze hield want ik maak hier wel dagelijks gebruik van de persoon aan te telefoon zij dat dit geen probleem was

nu blijkt dat bij mijn nieuwe abonnement geen mb verdelers zitten/kunnen
ik heb hiermee contact gehad met t-mobile en het enige wat zij voor mij willen doen is mijn oude abonnement met kortingen verlengen met een half jaar
maar hierdoor verplaats ik alleen mijn probleem met 6 maanden en zij hadden mij aan de telefoon belooft dat de mb verdelers mee gingen
als t mobile mij niet beter kan helpen met dit probleem ga ik naar vodafone want deze hanteren nog wel mb verdelers

De oplossing

mij kosteloos 1 mb verdeler aanbieden bij mijn nieuwe abonnement
of mijn oude abonnement met kortingen verlengen met 2 jaar

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    lesliegrun
    Datum
    Hallo
    Ik hoor graag van u of/hoe we dit kunnen oplossen

    Met vriendelijke groet
    Leslie
  3. Auteur
    lesliegrun
    Datum
    ik ben net gebeld door t-mobile
    en vriendelijk en duidelijk te woord gestaan
    maar het enige wat ze voor mij kunnen doen is mijn vorige abonnement weer terug zetten en de kortingen verlengen met een half jaar en contract vrij maken zodat ik nog kan overstappen naar een andere provider die nog wel een mb verdeler heeft (vodafone red)
    heel erg jammer want ik was eerste instantie erg tevreden over tmobile
    maar ik gebruik een autoradio met 4g en deezer die net te weinig mbs gebruikt om hier speciaal een abonnement voor af te sluiten ik hoop dat dit ooit weer terug komt bij t-mobile dan kom ik ook weer terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lesliegrun
Datum
Uiteindelijke oplossing
terug naar mijn oude abonnement en overstappen naar vodafone
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen