Klacht T-Mobile Mobiel: Vorm van diefstal beltegoed

Klachtnummer
# 3261
Gebruiker
p.j. van der beek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij overgang van abonnement niet de mogelijkheid gegeven eerst oude beltegoed opmaken voordat men verdergaat met nieuw mobiel abonnement.Ik had 95 euro beltegoed.Mijn abonnement liep af op 20 mei .Ik had op dat moment nog 95 euro aan tegoed openstaan.
Op 11 mei incasseren ze weer beltegoed.Op 20 mei gaat mijn nieuwe bundel in geen bericht daarover gehad.Vervolgens ben ik nu ruim 95 euro kwijt en heb ik tot 11 juni geen beltegoed op mijn telefoon.m.a.w kan ik tel niet gebruiken tot nieuwe incasso op 11 juni.
Mijn naam is p.j. van der beek mob nummer 0651800833

De oplossing

Ik wil graag compensatie bijschrijving van het bedrag op mijn huidige abonnement.
Ook ga ik de oplossing eerst oude beltegoed opmaken voor je aan nieuwe begint of bij het voortzetten bij de huidige provider bijschrijven op je nieuwe abonnement.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer van der Beek,Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud heeft T-Mobile u een passende oplossing geboden.
    Deze oplossing is door T-Mobile per email aan u bevestigd.Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?