Klacht T-Mobile Mobiel: Waardeloze service

Hendrine

Wacht je 6 weken(!!!) Op een aansluiting voor internet komt er uiteindelijk een monteur langs die hetzelfde constateerd als ik, dat het internet het niet doet..belt hij met zijn contactpersoon bij T-Mobile voor hulp, krijgt hij binnen een halve minuut te horen dat de kabel niet goed is aangesloten. Kan ik nog eens een week wachten voordat KPN langskomt. Kan er niet vooraf gekeken worden of de kabel goed is aangesloten? Scheelt mij 7 weken(!!) Wachten en de monteur hoeft niet voor niks langs te komen... Klantenservice is ook zeer slecht te bereiken. Ik heb 3 keer gebeld en iedere keer minimaal 20 minuten in de wacht gehangen.

Bedenk maar een compensatie voor al het wachten en gemaakte telefoonkosten. En doe alstublieft iets aan die lange wachttijd zowel om de klantenservice te bereiken alsook voor een aansluiting!

T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw/meneer,

Klantenservice T-Mobile

T-Mobile Mobiel
    Beste meneer/mevrouw,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Ik zal u nog een bevestiging sturen. Wij zijn blij dat uw klacht is opgelost.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?