Klacht T-Mobile Mobiel: Wat gaat er mis

SaLe

Op 13 mei jl. een aanvraag gedaan via T-Mobilesite voor een abonnement Europapakket met nummerbehoud in combinatie met iPhone 5
Een bevestiging van bestelling via de mail ontvangen maar daarna niets meer.
Na diverse telefoontjes met beloften dat het goed zou komen en een en ander op korte termijn geregeld zou zijn heb ik echter 23 mei via de klantenservice vernomen dat door T-Mobile de aanvraag is geannuleerd zonder mij hiervan in kennis te stellen.
De medewerker kon mij ook niet zeggen wat de reden van annulering is.

Tweede aanvraag geplaatst voor een abonnement maar ook nu lijkt het fout te gaan.

Honorering van mijn aanvraag.
Uitleg over hoe en waarom het fout gaat.
Excuses van T-Mobile.

T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer, We kunnen ons voorstellen dat dit vervelend is. Echter om dit na te kunnen kijken hebben we een aantal gegevens van u nodig. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw adres gegevens en emailadres aan ons door te geven. Aangezien dit een openbaar forum is, raden wij u af om uw gegevens in een reactie te plaatsen.Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice
    SaLe
    Adres en email zijn na twee aanvragen inmiddels bekend bij jullie!
    T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer, Vooropgesteld willen wij u graag als klant. Helaas speelt er een tijdelijke storing waardoor uw bestelling niet direct verwerkt is. Wij zijn op dit moment bezig om de storing op te lossen. U hoeft zelf geen actie te ondernemen, T-Mobile neemt met u contact op.Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice
    SaLe
    T-Mobile hoeft geen contact meer met mij op te nemen want na 2 pogingen om via site van T-Mobile een abonnement aan te gaan is er nog steeds geen enkele positieve reactie.
    En een onopgeloste storing sinds 13 mei gaat er bij mij niet in!
    Bovendien belooft het niet veel goeds voor de toekomst.
    Ik heb lang genoeg gewacht en ik ben er volledig klaar mee.

SaLe

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?