Klacht T-Mobile Mobiel: wat van jouw is "blijft van jouw" ?

Klachtnummer
# 137959
Gebruiker
geert
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT Net met de klantenservice van T-mobile aan de telefoon gehangen omdat ik via de mail opeens te horen kreeg dat mijn Flex abbonement word omgezet.

Al ons opgespaarde beltegoed van € 235,= zijn we zomaar kwijt en vanuit de klantenservice wordt alleen verteld dat er NIETS aan gedaan kan worden. Geen begrip, geen berouw, niet meedenken over een oplossing of desnoods aangeven dat ze ermee bezig zijn om iets te regelen voor gedupeerde. Alleen maar daar kunnen we niets aan doen en ja klopt dat u dan al uw beltegoed kwijt ben.

De oplossing

compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Blaauw,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen