Klacht T-Mobile Mobiel: Weg beltegoed

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 138391
Gebruiker
Eduard
Datum
4 reacties

Details

De klacht

T- mobile gaat flex contract omzetten in ander contract. Opgespaarde beltegoed van 216 euro ben ik dan kwijt, of ik zou dit binnen een maand op moeten maken. Het aangeboden contract is niet wat ik wil. Gebruik beltegoed vooral voor bellen en internetten in buitenland en daarin is in het nieuwe abonnement niet voorzien.
Hebben naar t- mobile gebeld, ze zeiden naar een oplossing te zoeken en dit te mailen, na een week nog niets vernomen.

De oplossing

Wil graag opgebouwde beltegoed behouden, contact waarbij ik dit tegoed kan gebruiken voor bellen en internetten in buitenland. Eventueel een prepaid kaart waar opgebouwde beltegoed op wordt gezet.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Nauta,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Eduard
    Datum
    Contract wordt eenzijdig opgezegd. Aangebodene is veel minder dan ik had en voldoet niet aan mijn wensen. Tegoed wil ik niet kwijtraken en binnen een maand opmaken is geen optie
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer Nauta,

    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Eduard
    Datum
    Klacht is niet opgelost. Opgebouwde beltegoed ben ik kwijt en voorgestelde overeenkomst is niet wat ik wil. Ik ondervind 260 euro nadeel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eduard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen