Klacht T-Mobile Mobiel: weigeren vernieuwd bewijsmateriaal te kleveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450637
Gebruiker
anton1975
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik word gestalkt heb hiervan 3x een klacht bij T-Mobile ingediend.
De 1e klacht is gegrond verklaard op 2 maart en is er een waarschuwing uitgegaan naar de pleegster.
de 2e klacht van 3 april die is op de een of andere manier niet goed behandeld en is weinig mee gedaan.
14 april een nieuwe klacht ingediend en deze is op 12 mei gegrond verklaard.
Ik heb toen een mail gekregen met de bevestiging van de klacht dat hij gegrond was verklaard en de NAW gegevens van de pleegster.
Alleen is er vanuit T-Mobile verder onderzoek gedaan en daaruit is gebleken dat ze niet met 100% zekerheid kunnen zeggen dat ze het wel of niet was.
De klacht is wederom gegrond verklaard maar ik heb geen aangepaste mail van 12 mei gekregen omdat er een typefout in stond.
bij mijn nummer stond het nummer van de pleegster.
Ik heb na 26 mei 3x contact gehad met de desbetreffende persoon van T-Mobile en hij geeft aan het niet te willen sturen.
Omdat er geen 100%zekerheid is, maar de klacht is gegrond verklaard dus heb ik recht op een vernieuwde email die ik nodig heb voor me lopende aangifte wegens stalking.

De oplossing

ik wil dat ze een nieuwe mail sturen met de aangepaste gegevens.
zodat ik dit kan meenemen in de aangifte die loopt wegens stalking.

6 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer De Roos,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    anton1975
    Datum
    Oke bedankt
    Ik hoop zo snel mogelijk het gevraagde te hebben zodat ik verder kan met mijn aangifte.
    Dat zou voor je.zoontje beter zijn kan hij weer naar je toe
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Vandaag hebben wij uw klacht per email beantwoord.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    anton1975
    Datum
    Ik voel.me als consument erg in de steek gelaten door T-Mobile.
    Ik heb ergens recht op en dat moet verstrekt worden.
    De klacht is gegrond verklaard en aangezien ik alles bewijzen heb aangeleverd is het de persoon die de berichten stuurde gewoon diegene die de pleger ook is.
    Ze gaat echt niet zeggen ja heb ik gedaan.
    Ik zie het gaarne voor 17 uur tegemoet.

    Met vriendelijke groet
    Anton de Roos
  5. Auteur
    anton1975
    Datum
    Ik ben nog steeds noet goed geholpen.
    Waar ik netjes om gevraagd heb krijg ik niet nadat een klacht 2x gegrond is verklaard.
    Ben je bijna 25 jaar klant bij T-Mobile word je zo benadeeld.
  6. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Roos,
    Voor beantwoording op uw klacht verwijzen wij u naar de mailwisseling die wij op 4 juni hebben gevoerd. We hebben deze toegevoegd in de bijlage bij deze klacht.
    Wij beschouwen uw klacht als voldoende beantwoord en sluiten de dialoog af.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anton1975
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niets Waar ik recht op heb en netjes om gevraagd heb word niet geleverd. Vind het erg bezwaarlijk dat 2x een klacht gegrond word verklaard en dat mijn rechten dan gewoon geschonden worden als consument. Ik heb alleen om.een gerectificeerde mail gevraagd waar de gegevens wel goed op stonden. De mail van 12 mei daar stond de NAW gegevens al op alleen mijn telefoonnummer stond verkeerd. Vandaar de vraag na 26 mei toen de klacht wederom gegrond was verklaard om.een vvernieuwde mail met alle juiste gegevens erin vermeld. Het is 2 minuten werk hooguit maar daar is T-Mobile te lui voor om de klant ter wille te staan. Ben er bijna 25 jaar klant en nu word je zo te kakken gezet. Ik kan vanaf augustus gaan verlengen of een andere provider zoeken. Hoe er nu met me omgegaan word heb ik vooralsnog twijfels of ik wel klant blijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen