Opgelost door T-Mobile Mobiel: Wel de namen maar geen nummer over gezet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 411989
Gebruiker
Barky
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben van Tele2 naar t mobiel gegaan en hebben ze mijn simkaart niet goed over gezet

De oplossing

Dat ze dit in orde maken

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,

    Op 23 december jl. is uw Tele-2 nummer overgezet op uw T-Mobile simkaart. Wanneer u deze simkaart gebruik dan zou hij moeten werken. Kunt u aangeven welke problemen u ervaart?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    Barky
    Datum
    De klacht die ik had is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Barky
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben de nummers van tele 2die ze niet hadden overgezet opT mobiel waar door het probleem is opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?