Opgelost door T-Mobile Mobiel: Wel rekening afschrijven geen internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459710
Gebruiker
Internetloos
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De rekeningen worden wel op tijd afgeschreven maar heb al maanden geen internet

De oplossing

Wil mijn rekening van 28 mei tm de dag dat het opgelost is gestorneerd hebben

3 reacties

  1. Auteur
    Internetloos
    Datum
    Zou zeker niet adviseren want wacht ju ruim vanaf 28 mei op een fatsoenlijke internet maar helaass. Het enige wat ze doen is mails sturen met geef je mening. t-Mobile graag actie
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Internetloos
Datum
Uiteindelijke oplossing
De geboden oplossing was zeer naar verwachting. De medewerker wist waar ze het over had. Ben blij dat het opgelost is en met een groot glimlach zal ik zeker gebruik maken van de wifi.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen