Klacht T-Mobile Mobiel: Wijzigen van abonnementen en beltegoed van bijna EUR 500 kwijt.

Cathy Vertogen

Per 22-12-2015 gaat T mobile zijn abonnementen vereenvoudigen waardoor ik gedwongen wordt om voor een ander abonnement te kiezen en meteen mijn beltegoed van bijna EUR 500 weg is. Als ik wil opzeggen dan heb ik nog 30 dagen de tijd en ook dan ben ik ongeveer EUR 500 kwijt.
Ik voel me bestolen en wil mijn beltegoed behouden of terugkrijgen. Misschien was ik wel aan het sparen om het beltegoed later in het buitenland op te kunnen gebruiken.
Vreemd dat T mobile het alleen voor het zeggen heeft en eenzijdig het kontrakt beeïndigd. Als klant heb je geen inspraak en geld kwijt!
P.S. En inderdaad het is een tegoed; ik hoop dat de banken anders omgaan met mijn spaartegoed.

Beltegoed behouden of geld terug!

T-Mobile
    Geachte mevrouw Schrurs,

Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    Cathy Vertogen
    Naar mijn idee is er geen oplossing geboden. Alleen evt 3 maanden uitstel, maar dat is toch onzin met een beltegoed van ongeveer EUR 500.
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Schrurs,

Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    Cathy Vertogen
    Dit is geen oplossing aanbieden of een klachtenafwikkeling. Dit is het afschuiven van een klacht over DIEFSTAL. Niet meer en niet minder. Wat een onbetrouwbaar bedrijf.

Cathy Vertogen

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?