Klacht T-Mobile Mobiel: Wijzigen van abonnementen en beltegoed van bijna EUR 500 kwijt.
Details
De klacht
Per 22-12-2015 gaat T mobile zijn abonnementen vereenvoudigen waardoor ik gedwongen wordt om voor een ander abonnement te kiezen en meteen mijn beltegoed van bijna EUR 500 weg is. Als ik wil opzeggen dan heb ik nog 30 dagen de tijd en ook dan ben ik ongeveer EUR 500 kwijt.Ik voel me bestolen en wil mijn beltegoed behouden of terugkrijgen. Misschien was ik wel aan het sparen om het beltegoed later in het buitenland op te kunnen gebruiken.
Vreemd dat T mobile het alleen voor het zeggen heeft en eenzijdig het kontrakt beeïndigd. Als klant heb je geen inspraak en geld kwijt!
P.S. En inderdaad het is een tegoed; ik hoop dat de banken anders omgaan met mijn spaartegoed.
De oplossing
Beltegoed behouden of geld terug!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.