Klacht T-Mobile Mobiel: Wijziging sim-only abonnement door T-Mobile ivm te veel soorte abonnementen voor het bedrijf.

Gwen V

Ik heb sinds 2009 een abonnement bij T-Mobile. Het betreft een sim-only abonnement. Omdat het bedrijf vindt dat er te veel soorten abonnementen in omloop zijn wordt mijn abonnement gewijzigd.
Mijn huidige abonnement betreft 300 minuten + 100 smsjes en onbeperkt internet voor 14,42EUR. Straks ga ik voor 300 minuten + 100 smsjes en 2GB basis internet 18EUR betalen. Wel krijg ik 24 maanden 2,50EUR korting. Maar ik ga dus meer betalen voor minder diensten. Ik heb destijds niet voor niets dit abonnement afgesloten en onlangs een nieuw los toestel gekocht omdat ik mijn sim-only wens te behouden. Ik vind dit onbehoorlijk.

Behoud van mijn huidige contract.

Gwen V
    T-Mobile
    Beste klant,

Helaas is het niet mogelijk uw huidige abonnement te behouden. Inmiddels heb ik u hierover telefonisch een toelichting gegeven. Ik wil u vriendelijk vragen uw klacht via deze site te sluiten.

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?