Klacht T-Mobile Mobiel: Willen veranderen van provider

Klachtnummer
# 333628
Gebruiker
G. Fok-Verzijl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn man en ik beiden abonnement Tmobile. krijgen beiden steeds melding geen netwerk!! Waren beiden vorige week onbereikbaar. Apps kwamen niet binnen konden niet bellen. waren bij zoon met zelfde postcode als wij zelf. kunnen thuis ook niet bellen. GEEN NETWERK

De oplossing

contract beëindigen

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?