Opgelost door T-Mobile Mobiel: Zeer slechte dekking Nijmegen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 42027
Gebruiker
harm.hermsen@gmail.com
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik woon ongeveer 400 m van het station en 500 m van het centrum dus dicht bij de zendmast die eenvoudig weg niet voldoende capaciteit heeft om bv een filmpje van YouTube in één keer uit te zien. 2 weken geleden met de 7 heuvelenloop, heb ik de hele dag niets kunnen ontvangen, geen mail, whatsapp berichtjes kwamen pas uren later in de avond aan etc. Behalve in het weekend, dagelijks tussen half 1 en half2 en 5 en 6u avonds (pauze/naarhuis) helemaal niets tot tergend langzaam. Rond het uur dagelijks als het station met forenzen volstroomt laat ik de telefoon tegenwoordig ook liggen dus ik zal het maar niet over de vierdaagseweek hebben waar KPN wel extra ondersteuningsmasten had geplaatst om dit euvel op te vangen. Na 12 u s'nachts zijn de meeste problemen verdwenen, Ik heb 2000mb extra snel internet maar krijg deze niet op, verder veel last van storingen tijdens gesprekken, kortom tmobile kan mijn contract niet waar maken en erger mij groen en geel

De oplossing

Compensatie, verbeteren van netwerk

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag heeft onze klantenservice uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    harm.hermsen@gmail.com
    Datum
    Binnen 1 week gebeld door tmobile die erkende dat de capaciteit niet voldoende is, volgens TM gaan ze dit eind jan 2014 verhelpen. Ter compensatie boden ze mij 20% korting voor 2 mnd op mijn abonnement wat ik te karig vond, uiteindelijk heb ik 6 mnd gekregen wat redelijk is denk ik. De korting is een pleister op de wond daar ik liever gewoon goed werkend internet/telefoon heb en mij niet hoef te ergeren maar al met al netjes afgehandeld door Tmobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
harm.hermsen@gmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen