Klacht T-Mobile Mobiel: zeer slechte/ geen service

Friedaschepers

Al anderhalf jaar abonnement bij t mobile met zeer slecht bereik, zelfs vaak geen service, mn op thuisadres. Noodgedwongen steeds huistelefoon gebruiken, met hogere kosten tot gevolg en mijn belminuten op gsm worden nauwelijks verbruikt. Van begin af aan alles geprobeerd wat mogelijk was via t mobile. Conclusie: in mijn regio zeer slecht bereik. Aanbod t mobile: kan abonnement opzeggen (looptijd nog 6 mnd), moet dan wel een restbedrag van 127 euro betalen voor het ( bij afsluiten abb. GRATIS toestel)! Of 20% korting op de abb.kosten voor de resterende 6 mnd. Dit is toch geen reeële tegemoetkoming? Deze 127€ (voor het "gratis" toestel) heb ik mi. al dubbel en dwars betaald met mijn niet verbruikte belminuten en de extra kosten door gebruik van huistelefoon. Over het ongemak maar niet te spreken. Dit zou toch anders opgelost moeten worden? Groet, F. Schepers

Het zou T mobile netjes staan als ik de mogelijkheid krijg tot ( uiteindelijk noodgedwongen) overstappen op een andere provider, zonder dat ik ook nog eens een resterend bedrag van 117€ moet terug betalen voor het " gratis" toestel!

T-Mobile
    Geachte mevrouw Schepers,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Schepers,
    Wij zijn telefonisch helaas niet tot een oplossing gekomen. Indien u alsnog gebruik wilt maken van ons voorstel, kunt u natuurlijk alsnog reageren. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht op klachtenkompas te sluiten?
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?