Klacht T-Mobile Mobiel: zorgendragen,dat ik gebruik kan maken,van het 5G netwerk,waar het voor bestemd is.

hansje9

heden 02-08-2020

Heb een 5G mobile contract afgesloten bij t.mobile en heb een 5G mobile gekocht ( Samsung Galaxcy A90 met 5G ondersteuning)
ik heb deze nieuwe contract sinds 29 juni j.l .

Ik heb op de kaart gekeken van t.mobile en daar staat vermeld,dat de 5G frequentie al actief is,maar dit merk ik niet op mijn mobile.

De Heer Vincent Hoogstraten,heeft restricties op mijn abonnementen gezet,waardoor ik geen gebruik kan maken,van het 5G mobile netwerk.
De heer Vind zich god,dat meneer zich alles mag en kan perminteren,gelukkig heb ik de zaak al doorgezet naar de kantonrechter,al 8 weken terug.
Ben op uitnodiging aan het wachten,zodat ik met alle bewijslast ( sinds 2018 ) de heer Vincent Hoogstraten flink onder kan gaan halen.
Aangezien de Heer voor god blijft spelen,ook heb ik meerdere klachten op meerdere sites geplaatst,over de zeer neerbuigend als asociale houding van meneer Vind Hoogstraten,aangezien meneer in kwestie zich voor god uitgeeft.
Alle bewijzen druisen tegen de uiting van de Heer Vincent Hoogstraten,maar toch blijft meneer voor god spelen,ik bepaal wat u mag en niemand anders.( zo voert het ook aan,dit is volgens regelgeving ( t.mobile en wetgeving,druist dit gedrag tegen alle wetgevingen in) maar meneer gaat gewoon door.

Ik zou blij zijn,dat ik de uitnodiging zal gaan ontvangen,tegen de tijd is meneer gedagvaard door mijn advocaat in persoon.

Ik zou erg graag mijn verhaal willen uitleggen aan mvr/meneer de kantonrechter,dan gaat meneer Vincent Hoogstraten ontzettend op zijn snufferd,met alle bewijslast die ik jegens meneer heb.

Er is 5 G in Grave actief,volgens de antenne kaart,en ik kan er geen gebruik van maken,te schandalig voor woorden.

zorg voor dragen,dat ik gebruik kan maken,van het 5G netwerk waar het voor bedoeld is.
En dat gebeurt niet.

hansje9
    DEKKINGSTORINGEN
    Bekijk op adres
    Straat, Huisnr, Stad...
    Straat, Huisnr, Stad...

Lieve Vrouwekerkhof
    3811 Amersfoort
    Sleep en tik op de kaart om je locatie te wijzigen.
    Bekijk voor toestel

3G
    Vandaag
    Over 3 maanden
    Meld een probleem

5G actief in Grave,en ik kan er geen gebruik van maken.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Mobiel?