Klacht T-Mobile Thuis: 'Unlimited 4G voor thuis' is niet Unlimited, maar beperkt op 100GB/maand en 5GB/dag.

Klachtnummer
# 363801
Gebruiker
berend1234
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb het 'unlimited 4G voor thuis' abonnement aangeschaft, dit is echter niet unlimited. Per maand bestaat er een limiet van 100GB, per dag is dit 5GB. Is het tegoed op, dan moet je handmatig 'aanvullen', per 2GB. Als ik zakelijk Skype valt de verbinding weg, en als ik prive een film kijk stopt deze tussentijds - omdat ik continue moet aanvullen.

Je koopt en krijgt dus geen 'unlimited 4G'. Dit is bedriegelijk.

De oplossing

1) Mijn abonnement mag worden stopgezet, het internet is namelijk niet unlimited. Ik betaal voor de afgelopen weken gebruik, maar wil het contract ontbonden zien (inachtnemend een maand opzegtermijn)

of:

2) Het internetgebruik mag daadwerkelijk 'unlimited' worden, zodat ik niet meer elke dag hoef aan te vullen.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Hesselmans,


    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,



    Klantenservice T-Mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen