Klacht T-Mobile Thuis: “Je betaalt je abonnementskosten een maand vooruit” of niet?

Ex-klant

Vanwege slechte diensten van T-Mobile Thuis heb ik het abonnement opgezegd.
Om niets meer met T-Mobile te maken te hebben, heb ik gebruik van de overstapservice gemaakt
Helaas zijn mijn problemen met T-Mobile nog niet voorbij.

T-Mobile heeft me incassobureau gestuurd omdat ik vorderingen op T-Mobile verschuldigd ben.
Ik ben niets verschuldigd aan T-Mobile.

In 21 maart 2019 betaalde ik maandelijkse kosten, d.w.z. abonnementskosten voor april 2019.
Vanaf 1 mei 2019 ben ik geen T-Mobile Thuis-klant meer. Helaas ontving ik de maandelijkse facturen i.p.v. de eindfactuur. Deze heb ik teruggeboekt .

Volgens T-Mobile medewerkers betaalde ik bij T-Mobile Thuis niet vooruit.
Het is ondenkbaar dat T-Mobile- medewerkers niet weten dat abonnementskosten vooruit in rekening worden gebracht.

Alsof dat nog niet genoeg is, rekent T-Mobile nog meer extra kosten aan.
Per 1 mei 2019 ben ik overgestapt naar huidige provider. Pas 2 dagen later heb ik de bevestiging overstap naar andere aanbieder ontvangen.
T-Mobile brengt voor deze twee dagen extra kosten in rekening.

Ik heb nooit T-Mobile Thuis gevraagd om hun diensten te verlengen.
In de bevestiging schrijft T-Mobile: " We zorgen ervoor dat je geen moment offline bent."
Het lijkt op zwarte humor. Kerst 2019 en oudejaarsavond had ik geen TV. Ik had veel meer klachten.

Tot nu toe heb ik de eindfactuur niet ontvangen .

Compensatie voor diensten waarvoor ik heb betaald en die ik niet heb ontvangen, ook voor stress en de tijd die ik verlies om mijn onschuld te bewijzen.

T-Mobile Thuis
    Geachte heer van den Berg.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
    Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet
    Klantenservice T-Mobile Thuis
    Ex-klant
    Zoals altijd lost T-Mobile de problemen niet op en Certin Incasso zet haar procedure voort.
    T-Mobile Thuis
    Geachte heer van den Berg.
    Ik heb u getracht te bereiken echter krijg ik een in gesprekstoon.
    Hierom heb ik u een e-mail gestuurd.
    Graag zie ik uw reactie tegemoet.
    Met vriendelijke groet
    T-Mobile Klantenservice
    Ex-klant
    Onduidelijke facturen, hun vrije interpretatie, geen eindafrekening en nu maakt Certin Incasso me bang met een deurwaarder.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?