Klacht T-Mobile Thuis: 1. Ingaan klantvoordeel duurt weken, 2. onterecht geld van mijn rekening gehaald, 3. valse beloftes

Peter Schrijvers

Klantvoordeel wordt al weken niet toegepast door een storing op dit dienstonderdeel. Overige kortingen (door mobielvoordeel) worden wel tenietgedaan terwijl klantvoordeel niet geëffectueerd is. Hierdoor wordt er teveel geld van de bankrekening afgeschreven, dat ik niet terug kan halen. Ik moet hiervoor wachten op de volgende termijnfactuur te verrekening. Klacht is drieledig: 1. Klantvoordeel wordt niet geeffectueerd en dat duurt inmiddels al een paar weken, 2. er wordt onterecht geld van mijn rekening afgehaald waar ik vervolgens een paar weken op moet wachten en 3. al meerdere malen heb ik met de klantensevice van T mobile aan de lijn gehangen, er is mij meerdere malen beloofd terug te bellen bij updates, niet gebeurd. Aantal uren aan de telefoon met deze incapabele mensen is 3,5 uur. Schandalig

T mobile moet direct het onterecht afgeschreven geld terugbetalen. Daarbij verwacht ik dat ik inhoudelijk wordt geholpen!

Peter Schrijvers
    Aanvullend: bij het activeren van klantvoordeel van T Mobile bestaat de mogelijkheid aan te vinken dat de eerdere gratis voordeelzenders Fox Sports 2 en 3 direct gedeactiveerd worden bij activeren van het Klantvoordeel. Dit heb ik gedaan, maar nu blijkt dat de zenders gewoon actief zijn gebleven door de lopende storing. Omdat eerdere kortingen vervallen betalen we daar nu onterecht 7,50 per maand voor. Daarbij, als ik deze zenders nu handmatig wil stopzetten, geldt er een opzegtermijn van een maand, wat zou betekenen dat ik nogmaals 7,50 kwijt ben. Onterecht.
    T-Mobile Thuis
    Beste heer/mevrouw Schrijvers,

Wij hebben uw klacht ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Alvast bedankt voor uw geduld

Klantenservice T-Mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?