Klacht T-Mobile Thuis: 7 weken wachten op aansluiting

Klachtnummer
# 444559
Gebruiker
Rjdewinkel2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Wacht inmiddels al 7 weken op aansluiting van me tv en internet en even grof gezegt wat een kutzooi bij T-Mobile wordt van kasten naar muur gestuurd er worden dingen beloofd en weten niet wannneer ik wel aangesloten ben omdat dit via Kpn gaat. Tientallen keren gebeld uren aan de telefoon. Mails en nog geen oplossing en duidelijkheid wat een schande!

De oplossing

Oplossing concreet en geen vage afspraken en compensatie en duidelijkheid

0 reacties

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen