Klacht T-Mobile Thuis: Abonnement aangesmeerd T-mobile thuis

Klachtnummer
# 540947
Gebruiker
A. J. Boertje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

T-mobile belt met vraag of er interesse is in glasvezel. Aangegeven dat ik binnenkort verhuis, dus dat het geen zin heeft om af te sluiten op het oude adres. Medewerker T-mobile vraagt of hij informatie mag mailen over een eventueel nieuw abonnement op het nieuwe adres. Aangegeven dat ik dit prima vond. Vervolgens krijg ik een mail waarin staat dat er een abonnement is afgesloten (ongevraagd) op het nieuwe woonadres.

De oplossing

Terugkoppelen hoe dit kon gebeuren

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Afgelopen week hebben wij uw klacht telefonisch besproken en vandaag hebben uw vragen per email beantwoordt. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen