Klacht T-Mobile Thuis: Al 2 weken geen internet, tv en vaste telefoon.

Klachtnummer
# 388639
Gebruiker
K. Nieuwenburg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al 2 weken geen internet, tv en vaste telefoon.
Monteur is vorige week woensdag, 28 augustus 2019, geweest.
Geen signaal van buitenaf. Reggefiber moet komen.
Inmiddels 9 dagen verder en nog niks gehoord.

bij aansluiten in juni hadden we exact hetzelfde probleem. toen hebben we ook 2 weken moeten wachten...

De oplossing

heel snel probleem oplossen!

anders contract ontbinden ivm niet nagekomen afspraken en dan daarbij alle kosten voor zich nemen om terug te gaan naar ziggo.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klacht te beoordelen en te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  3. Auteur
    K. Nieuwenburg
    Datum
    Tmobile heeft het in hun ogen goed opgelost. De meningen zijn daar over verdeeld. We laten het hier nu bij. Maar hopen bij een volgende klacht dat het veel sneller opgelost is.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen