Opgelost door T-Mobile Thuis: Belachelijk

End

Ik ben al jaren klant van T-mobile en heb een mobile abonnement, nooit problemen mee gehad. Tot ik in de winkel werd aangesproken voor T-mobile thuis. Leek op een goeie deal, met 2 weken bedenktijd. Nu kreeg ik alles thuis, maar kon het niet zelf installeren. Monteur kwam langs en doe kon de aansluiting niet vinden. Toen de monteur van KPN geweest. En die zei dat de kabel was weg gemetseld in de muur. Met de monteur afgesproken dat ik zou navragen bij de woningbouw. En hij een notitie maakte dat aansluiting niet mogelijk was. De monteur verzekerde mij dat ik tot alles geregeld was ik gewoon gebruik nog kon maken van ziggo en niet zonder diensten kwam te zitten. Nu vandaag 21-10-2018 kreeg ik weer een mail van t-mobile dat ik aanvraag heb gedaan en veel plezier met je televisie en internet? Wat ik dus niet heb?!. Vandaag gebeld en de situatie uitgelegd en dat ik de woningbouw heb gesproken. Maar daar moest ik nog op wachten. Ook uitgelegd dat ik geen televisie nu heb en geen internet. Meneer kon mij haarfijn vertellen dat hij niks voor mij nu kan doen alleen op 1 mobile onbeperkt internet geven en dan zou ik de “hotspot” moeten zijn. Dus als ik er niet ben, dan heeft niemand internet. En dat wij nu zonder televisie zitten werd er ook niks over gezegd. Hij besproken en meer konden ze niet bieden. Want ik moest maar van te voren weten dat de woningbouw jaren geleden de KPN kabel heeft weg gemetseld en ik moest onderzoek naar gedaan hebben?????.. En dat de kosten dan voor de woningbouw was want is hun schuld. Maar ik ben wel een contract aangegaan en diensten, wat ik niet heb gebruik van kunnen maken. Maar wel nu moet voor betalen als ik nu opzeg!!. Oh en de vraag was kan ik niet zelf de kabel uit de muur halen? Dus ik moet zelf een gat in mijn muur slaan? En als ik dat niet kon moest de woningbouw dat doen. Nou sorry hoor heb geen televisie geen telefoon geen internet en dan dit als service. Terwijl er was beloofd dat er nog niks zou veranderen tot dat ik de diensten kon gebruiken!. Wil ik geeneens meer t-mobile maar ik mag wel €300-, betalen voor diensten waar ik geeneens gebruik heb van kunnen maken. Rond uit belachelijk!!!! Heb ziggo gebeld en kon prima terug komen. Ben 11 jaar lang klant geweest van ziggo en nog nooit zo klantonvriendelijk behandeld!. Had nooit moeten weg gaan! Zit er nu ook aan te denken om maar ook met mijn mobile compleet over te stappen! Want nu zitten ik en mijn kinderen zonder televisie, internet en telefoon. Bedankt voor niks!!!!!

Ik ga geen kosten betalen voor diensten die ik niet heb kunnen gebruiken!.

Beste,

Beste mevrouw End,

ik heb u vandaag geprobeerd te bellen, maar helaas niet kunnen bereiken. Ik heb uw klacht in behandeling genomen en hierover zou ik u graag telefonisch willen spreken. Graag verwijs ik u naar uw e-mail.

Beste mevrouw End,

Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

Beste T-mobile,

Na onze telefonischgesprek ben ik gerustgesteld en erg te vreden. Bedankt Cynthia voor de klantvriendelijkheid en de duidelijke uitleg. En het bedenken voor een oplossing!

L. End

End
Omdat ik helaas, niet van de diensten gebruik heb kunnen maken en de aansluiting niet aanwezig is. Hoef ik er ook niet voor te betalen. Jammer dat het bij 1 collega niet duidelijk was en zo is gegaan. Nogmaals Bedankt Cynthia voor je klantvriendelijkheid en je goede uitleg en het bedenken voor een oplossing!. En uiteraard je goed luisterend oor.

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?