Klacht T-Mobile Thuis: Bijna 3 weken met storing op tv

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 373024
Gebruiker
Nico38
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nou ik zit al vanaf 14 juni met storing op tv een mail gekregen van t-mobile thuis dat de monteur pas 4 juli kan komen dat is over twee weken mag dat zo maar of heb ik recht om mijn abonnement op te zeggen zonder enige kosten ? Aangezien dit al de 5 keer in 7 maanden is

De oplossing

Zonder enige kosten van mijn abonnement af te komen

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer/mevrouw Ulder,

    Allereerst onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Wij hebben uw klacht ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Alvast bedankt voor uw geduld

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Nico38
    Datum
    Nou dat zou erg fijn zijn met wel de oplossing ?
    Zonder kosten van het abonnement af anders hoef ik geen mailtje van jullie of een telefoon

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nico38
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal niks zit nu al vanaf 14 juni met storing op tv pfff
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen