Opgelost door T-Mobile Thuis: Bizar dat dit in 21-ste eeuw nog voor komt

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 358253
Gebruiker
Kika
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al bijna twee weken geen diensten van T-Mobile thuis.al die tijd word ik van de kast naar de muur gestuurd,en maar wachten en wachten.de monteur van de kpn neemt niet eens de moeite om te bellen tot hij je aan de lijn krijgt,maar spreek een boodschap in dat alles de internet lijn weer oké is!? terwijl dat niet zo is en sluit de rapport. Dan kom je weer bij t- mobile ze kunnen niks doen behalve weer een nieuwe aanvraag doen weer paar dagen voorbij, dan afspraak met de monteur van Gidion die niet komt opdagen autopech! en niks van zich laat horen. Moest zelf bellen en achter aan gaan. Weer naar t-mobile die weer niks kan doen dan een nieuwe aanvraag, ondertussen stapelt mijn werk en school werk van mijn kinderen op en nog niks gebeurt mijn maan thuis halve dagen voor niks vrij thuis zitten.Weer een afspraak vandaag gehad met de monteur veel te laat maar hij kwam, en kon het probleem niet oplossen want er is geen lij does ook geen verbinding. Dus je word terug geschakeld met t- mobile en moet een monteur van kpn komen kijken en zou vandaag iemand contact opnemen metons voor een nieuwe afspraak, dit is niet gebeurt. Ondertussen kun u u voorstellen dat all twee weken geen tv ,internet en telefonie heb,in de 21-ste eeuw dit is niet van deze tijd.ik ben er helemaal klaar mee, en heb contract opgezegd.

De oplossing

Ik wil dat t-mobile over de tijd dat ik geen diensten heb kunnen gebruiken mer een schadevergoeding komt en dat het met een compensatie voor all die tijd dat wij geen enkele dienst hebben gebruikt.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,


    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice T-Mobile Thuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kika
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen