Opgelost door T-Mobile Thuis: De alleselechtste internet service provider

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 313617
Gebruiker
Gebruiker1532017822
Datum
4 reacties

Details

De klacht


Drie maanden lang probleem gehad met internet verbinding na vervangen van de modem probleem opgelost. maar sinds een paar dagen heb ik helemaal geen internet thuis.
-Zowel de klantenservice als de backoffice hebben geen kennis in huis om het probleem op te lossen.

De oplossing

Meer deskundige personeel aannemen

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer Sakhizadah,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Gebruiker1532017822
    Datum

    Beste T-Mobile,

    Inmiddels heb ik al een week geen internet. Wanneer wordt mijn probleem opgelost ?
  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer Sakhizadah,

    We hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Graag verwijs ik u naar uw e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Team T-Mobile Thuis
  4. Auteur
    Gebruiker1532017822
    Datum
    Beste T-mobile,

    Mijn probleem is nog niet opgelost. Wat bedoeld met verwijs ik u naar uw e-mail? Ik heb geen gemiste oproep gehad.

    Om je zo goed mogelijk te helpen heb ik je geprobeerd te bellen, helaas was het telefoonnummer 06-2542xxxx dat bij ons bekend is, niet bereikbaar.

    Wat jammer ook om te lezen, dat je ontevreden bent over onze klantenservice en technische dienst.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1532017822
Datum
Uiteindelijke oplossing
T-Mobile thuis een verschrikkelijk internet service provider van Nederland. Twee weken lang thuis geen internet gehad en heb meer dan 100 euro kosten gemaakt en kreeg ik een belachelijk bedrag van 9,85 euro ter compensatie. Het is een amateuristische bedrijf !!!
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen