Opgelost door T-Mobile Thuis: De alleselechtste internet service provider

angry Opgelost
Gebruiker1532017822

Drie maanden lang probleem gehad met internet verbinding na vervangen van de modem probleem opgelost. maar sinds een paar dagen heb ik helemaal geen internet thuis.
-Zowel de klantenservice als de backoffice hebben geen kennis in huis om het probleem op te lossen.

Meer deskundige personeel aannemen

T-Mobile Thuis
    Beste heer Sakhizadah,

Team T-Mobile Thuis

Beste T-Mobile,

Inmiddels heb ik al een week geen internet. Wanneer wordt mijn probleem opgelost ?
    T-Mobile Thuis
    Beste heer Sakhizadah,

We hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Graag verwijs ik u naar uw e-mail.

Team T-Mobile Thuis
    Beste T-mobile,

Mijn probleem is nog niet opgelost. Wat bedoeld met verwijs ik u naar uw e-mail? Ik heb geen gemiste oproep gehad.

Om je zo goed mogelijk te helpen heb ik je geprobeerd te bellen, helaas was het telefoonnummer 06-2542xxxx dat bij ons bekend is, niet bereikbaar.

Wat jammer ook om te lezen, dat je ontevreden bent over onze klantenservice en technische dienst.

Gebruiker1532017822
T-Mobile thuis een verschrikkelijk internet service provider van Nederland. Twee weken lang thuis geen internet gehad en heb meer dan 100 euro kosten gemaakt en kreeg ik een belachelijk bedrag van 9,85 euro ter compensatie. Het is een amateuristische bedrijf !!!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?