Klacht T-Mobile Thuis: Door fout van T-mobile thuis zit ik in een duurder pakket en daar moet ik nu voor betalen ook!

sad Niet opgelost
M@ulwurf

Ik ben naast T-mobile-Thuis ook met mijn mobiel klant geworden en wilde Klantvoordeel aanvinken waar ik nu recht op had. Te weten sneller internet en TV pakket two 7,50€. Maar door een fout van T-mobile medewerker - die ik vroeg mij te helpen via klantenservice om deze opties aan te vinken - zit ik nu niet meer in mijn oude contractsvoorwaarden pakket. En moet ik 9.- meer gaan betalen per maand. Dus T-mobile maakt een fout en ik moet ervoor betalen en dat terwijl ik speciaal lid ben geworden bij Mobiel om te genieten van sneller internet (Van 20 Mb naar 50 Mb). En puntje bij paaltje verwijten ze mij nu ook nog eens dat ik beter had moeten opletten. T-mobile kan me door hun fout niet meer terugzetten in mijn oude pakket van 20Mb waar ik 41€ p/mnd voor betaalde. Ik krijg na meer malen verzocht te hebben om deze klacht samen telefonisch op te lossen geen gehoor en ze blijven me mailen met een optie die mij over een jaar dus €50,- p/mnd gaat kosten. Ik vind het werkelijk waar een schande. Ik wil een oplossing voor dit probleem waar ik geen schuld in heb maar wel slachtoffer van word.

Ik wil dat T-mobile Thuis mij niet alleen een oplossing biedt voor 1 jaar maar voor zolang als ik lid wens te blijven van T-mobile thuis. Ik wil hetzelfde bedrag betalen en daarbij de het Klantvoordeel (50 Mb internet snelheid + TV pakket two 7,50) waar ik recht op heb. En ik wil gewoon dat er netjes telefonisch persoonlijk met mij contact wordt opgenomen ipv per mail. Ik heb er echt netjes meerdere mailen over gemaild.

T-Mobile Thuis
    Beste mevrouw Mol,

Klantenservice T-Mobile Thuis
    M@ulwurf
    Ik heb al twee keer T-mobile thuis gebeld met het verzoek om terug gebeld te worden. Ook al een keer weer gemaild. Nog steeds wordt er door T-mobile geen moeite gedaan om
    A. contact op te nemen
    B. een passende oplossing aan te bieden.

Ik verwacht dat u na alle moeite van mijn kant z.s.m. contact met mij opneemt.

Met vriendelijke groeten,

M.Mol
    M@ulwurf
    Het is al weer bijna een week geleden dat ik Tmobile WEDEROM heb verzocht mijn klacht op te pakken en serieus te nemen. Maar tot mijn grote grote teleurstelling word ik maar niet teruggebeld en is er dus nog steeds geen oplossing. De klacht loopt al sinds begin maart. Het is echt te erg voor woorden. Ik vraag voor de zoveelste keer of ik kan worden terug gebeld door de afdeling klacht afhandeling om te komen met een oplossing. Mvgr M. Mol
    M@ulwurf
    Goedendag, het is inmiddels 1 mei en nog steeds heb ik niets van T-mobile vernomen. Wanneer kan ik een reactie van u verwachten? Deze klacht loopt al vanaf begin maart. Dit kan toch niet de bedoeling zijn?
    In afwachting van u reactie, met vriendelijke groeten,
    Maartje Mol
    M@ulwurf
    We leven nu 6 mei en nog steeds is het doodstil aan de kant van T-mobile. Is dit de manier waarop jullie met klanten omgaan? Ik vrees dat ik zelf weer contact moet gaan opnemen want van de afdeling klachtenafhandeling die beloofd hadden bij me terug te komen horen we niets. M. Mol

M@ulwurf
De klacht procedure heeft uiteindelijk geduurd van half febr. tot half mei. Schandalig. T-mobile meldt me: "Er is voor ons geen enkele mogelijkheid om uw verzoek waar te kunnen maken." Daar bovenop schuift T-mobile me mooi het verwijt in mijn schoenen dat ik tijdens het aanzetten van het klantvoordeel de mogelijkheid heb gehad om de voorwaarden door te nemen. Waarin staat dat de prij(s)(zen) van het internetabonnement(en) en de korting(en) die je ontvangt, altijd gebaseerd is op de meest recente abonnementsprijzen. Hierdoor kan er geen beroep worden gedaan op een handeling van een T-Mobile medewerker. Het is werkelijk schandalig dat ze mijn klacht op deze manier afhandelen en dat het zo ontzettend lang heeft moeten duren. Ik word dus de dupe van het feit dat ik in hun ogen een oud abonnement heb, daar had een medewerker me toch op mogen wijzen. Niemand die die kleine letters leest en er hangt wel een prijskaartje aan want straks betaal ik nu dus wel €10 meer per maand. Schofterig!

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?