Klacht T-Mobile Thuis: Dubbele kosten

Houtum54

Sinds 2017 ben ik al meerdere malen benaderd door nationaal collectief om over te stappen naar T-mobile thuis. Er werd gezegd dat ik alles hetzelfde zou krijgen dan voorgaande provider alleen dan met lagere maandkosten. Ook zeiden ze erbij dat ik hier zelf verder niets voor hoefde te doen. Nu zit ik dus sinds 9 mrt bij t-mobile en blijkt mijn voorgaande provider nooit opgezegd te zijn! Ook heb ik nu dus al mnd dubbele kosten, maar geeft natuurlijk zowel nationaal collectief als t-mobile niet thuis. Heb al meerdere keren gebeld en gemaild, maar er is nergens iemand die denkt zal eens mijn best gaan doen en dit probleem oplossen!

Als alle kosten van voorgaande provider (ziggo) vergoed worden.

T-Mobile Thuis
    Beste heer Van Houtum,

Team T-Mobile Thuis
    Houtum54
    Dank u voor de reactie zou het op prijs stellen als er een oplossing komt voel me een klein beetje bedrogen gr Jan
    Houtum54
    @T-Mobile Thuis, wat is bij jullie op korte termijn?? Het is nu weer bijna een week geleden en hebben nog niets vernomen. Graag spoedig een oplossing voor dit probleem!
    T-Mobile Thuis
    Beste heer Van Houtum,

We hebben u de afgelopen dagen meerdere keren geprobeerd te bereiken op de bij ons bekende gegevens. We willen graag samen uw klacht defenitief oplossen.

We hebben u reeds een e-mail verstuurd naar bij ons bekende e-mailadres. Graag verwijs ik u naar uw e-mail.

Team T-Mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?