Klacht T-Mobile Thuis: Dubbele kosten

Klachtnummer
# 308429
Gebruiker
Houtum54
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds 2017 ben ik al meerdere malen benaderd door nationaal collectief om over te stappen naar T-mobile thuis. Er werd gezegd dat ik alles hetzelfde zou krijgen dan voorgaande provider alleen dan met lagere maandkosten. Ook zeiden ze erbij dat ik hier zelf verder niets voor hoefde te doen. Nu zit ik dus sinds 9 mrt bij t-mobile en blijkt mijn voorgaande provider nooit opgezegd te zijn! Ook heb ik nu dus al mnd dubbele kosten, maar geeft natuurlijk zowel nationaal collectief als t-mobile niet thuis. Heb al meerdere keren gebeld en gemaild, maar er is nergens iemand die denkt zal eens mijn best gaan doen en dit probleem oplossen!

De oplossing

Als alle kosten van voorgaande provider (ziggo) vergoed worden.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer Van Houtum,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Houtum54
    Datum
    Dank u voor de reactie zou het op prijs stellen als er een oplossing komt voel me een klein beetje bedrogen gr Jan
  3. Auteur
    Houtum54
    Datum
    @T-Mobile Thuis, wat is bij jullie op korte termijn?? Het is nu weer bijna een week geleden en hebben nog niets vernomen. Graag spoedig een oplossing voor dit probleem!
  4. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste heer Van Houtum,

    We hebben u de afgelopen dagen meerdere keren geprobeerd te bereiken op de bij ons bekende gegevens. We willen graag samen uw klacht defenitief oplossen.

    We hebben u reeds een e-mail verstuurd naar bij ons bekende e-mailadres. Graag verwijs ik u naar uw e-mail.

    Met vriendelijke groet,
    Team T-Mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile Thuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen